יום שלישי, 17 ביולי 2012

ברוכים הבאים!


ברוכים הבאים!

מזל טוב לי! נולד לי בלוג תינוק, המכיל את האהבה האינסופית שלי לילדים המתוקים והמדהימים שלי, את ההתמכרות שלי לאוכל (מי שהכיר אותי בילדותי, לא יאמין שהילדה שסירבה לאכול כותבת מילים אלה...) והרצון להקנות לילדיי הרגלי אכילה נכונים ע״י הכנת אוכל טעים, בריא, מזמין ומסקרן :).

כן, זו אני, האמא ה״משוגעת״ שמגיעה לגינת המשחקים עם קופסא עמוסת פירות וירקות חתוכים וצבעוניים במקום חטיפי ג׳אנק בשקיות מרשרשות (על חטיפים בריאים בהמשך) :). 

ילדות זוהי תקופה נפלאה של משחק, התפתחות, התנסות, דמיון פרוע, סקרנות וגילויים מפתיעים. עבורנו ההורים, זוהי הזדמנות נהדרת להשתמש בכל אלה כדי לכוון את ילדינו, ללמד אותם, לחשוף אותם, להפתיע ולפנק :). בתחום האוכל, אנחנו רוצים שיאכלו אוכל בריא, מגוון, מזין וטעים. 

אבל מה עושים כשהילד לא מוכן לטעום? מסרב לאכול ירקות? או מתעקש לאכול חביתה בלבד- לארוחת בוקר, צהריים וערב?

כאן תמצאו המון רעיונות לסידור אוכל מפתיע ומפתה עבור האכלנים הקטנים (וגם כמה מתכונים), שאפילו הסרבן העקשן ביותר לא יוכל לעמוד בפניהם ויטרוף את הכל (עם תוספות!) עד הירק האחרון!

גם ילדים שאוהבים לאכול יהנו ויתלהבו לקבל הפתעה נאה בצלחת או בכריך, שתשדרג את חווית הארוחה :).

כן משחקים באוכל!
הילדים אינם צועדים על קיבתם בלבד. הם סקרנים גדולים ומגלים את העולם עם כל חושיהם. שחקו איתם והתפרעו בדמיונכם! כאן תמצאו רעיונות למשחקים ויצירה עם אוכל, בישול עם ילדים ועוד, שילהיבו את הקטנים ויוציאו את הילד שבכם :).



אז תעקבו- יש הרבה הפתעות!



תהנו! :)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע מכם :)
ובואו נהיה חברים בפייסבוק: www.facebook.com/FunKidsFood