יום חמישי, 6 בספטמבר 2012

חוק 5 הדקות

הרבה שואלים אותי- מתי יש לך זמן לסדר לילדים צלחות כאלה?
אני מבינה שזה יכול להראות מסובך וגוזל זמן, אבל בתור מישהי שעובדת וחוזרת הביתה קצת לפני סוף הגן כדי להספיק לטפל בכביסה, לפנות ולהעמיס מדיח, לחתוך לחמודים פירות לאחר הצהריים, להכין את מה שחסר לארוחת הערב, לעשות עוד כמה דברים קטנים על הדרך ולעוף לגן, ואחרי כן - זה החלק הכי כיף - להעביר זמן איכות עם החמודים שלי (בני 3 ו-2), שהם פצצות מתיקות ואנרגיה בלתי נדלית - לשחק, לעניין, להשתולל, להרגיע, ללמד, ללמוד, לסקרן, להסתקרן, להמציא, ליצור, לספר, להקשיב, לטפל, לצחוק, לקרא, להפריד כוחות, לנחם, להכיל, לחנך, לאחד כוחות, לטייל... וזה בלי להיכנס לפרטים... :) - מוכר לכם? :)
ואז כולנו רעביייייים!
אז יש לי חוק - סידור צלחות ב-5 דקות - ואני צריכה להכין שתי צלחות :)
בזמן הזה אני נותנת משימות ממוקדות לחמודים כמו: להכניס את כל המכוניות לארגז המכוניות = "למוסך", לזרוק את כל הכדורים לארגז הכדורים = "לסל", לנגב את השולחן, לחלק סכום, לבדוק שגם לחתול יש אוכל ומים וכו'.
אני כמובן לא מכינה צלחות "מסובכות" כל יום, הילדים נהנים מהגיוון, מההפתעה מדי פעם- בימי שישי יש לי בדרך כלל הכי הרבה זמן.
אבל יש לי מה שחלק מהחברות שלי מכנות באהבה "שריטה"- אני לא יכולה לשים אוכל בצלחת בלי לסדר אותו, לא יכולה...

ככה אפשר לארגן צלחת מוצלחת לארוחת הערב אפילו בפחות מ-5 דקות:

מה בתפריט:
חביתה - פרחים

לחם עם טחינה - פרחים
סלט ירקות - במרכז
רסק עגבניות - מרכזי הפרחים

* אפשר כמובן לגוון כמה שאתם רוצים :)





 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע מכם :)
ובואו נהיה חברים בפייסבוק: www.facebook.com/FunKidsFood