יום רביעי, 12 בספטמבר 2012

שנה טובה!! :)

שנה טובה!!

יש משהו מיוחד בתקופה הזו- סוף הקיץ, מרגישים שכבר מחשיך מוקדם, שהרוחות ערות יותר, שהעננים מבקרים לעיתים קרובות, אני יחד עם כל הטבע כבר מחכה לגשם- אני תמיד מתרגשת מגשם והשנה יש לי תכניות גרנדיוזיות לקפץ בשלוליות עם החמודים :)
תחילת שנה, חגים, משפחה, חופש, החזרה לשגרה אחרי החופש הגדול שמתבלבלת עם כל המולת החגים. כיף :)
אצלי זה טירוף מיוחד וחיובי מאוד בימים אלה - הסתגלות (טובה- טפו, טפו, טפו) לגן, חזרה לשגרה בעבודה, ראש השנה עם כל הכרוך בכך, יום הולדת לאמא הנהדרת שלי, יום הולדת לבעלי המקסים, יום הולדת לילדים החמודים שלי (שנולדו בהפרש של שלושה ימים {פלוס שנה כמובן :)})... שמח :)

מזל שאני לא מארחת בחג... :)

אני מאחלת לכל אהוביי, חבריי, מכריי, קוראיי, ולכוווולם- שנה נפלאה, מתוקה (במידה- זה לא בריא יותר מדי), מעניינת, משעשעת, מלאה בשמחה וצחוק מתגלגל של ילדים, המון בריאות והפתעות נעימות, ושיקרו כמה שיותר דברים טובים שאתם רוצים שיקרו :) ושיהיה לכם כיף בצלחת! :)
מה בתפריט:
בטטה -
התפוח

שניצל - הקישוט מסביב
חביתה - צנצנת הדבש
מלפפון - העלה והקישוט מסביב
לחם דגנים - הענף של התפוח
טחינה - העיניים
זיתים שחורים - העיניים
רסק עגבניות (אפשר גם קטשופ בריא) - החיוך והכיתוב (מוזלף משקית)



ראש השנה / לאה נאור

שנה טובה לגמדים
ולנסיכות בספרי הילדים
לאמהות ולאבות ולדודים
ובמיוחד שנה טובה לילדים

שנה טובה ומאירה לכוכבים
לרחוקים וגם לאלה שקרובים
ולכוכב שלי מעל הצפצפה
שנה של אור, שנה טובה, שנה יפה

שנה טובה למטוסים המהירים
אשר טסים להם מעבר להרים
ולילדים המקנאים בהם על כך
שנה טובה, שנה טובה ומתוקה

שנה טובה לתפוזים בפרדסים
שנה טובה לרכבות על הפסים
לדייגים, ואם אפשר- גם לדגים
שנה טובה לחופשים ולחגים

שנה טובה, שנה טובה, שנה טובה
שנה שקטה, שנה יפה, שנה שלווה
שהשנה הזו תהיה שנה טובה
שנת שלום ושנת חלום ואהבה.




 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע מכם :)
ובואו נהיה חברים בפייסבוק: www.facebook.com/FunKidsFood