יום ראשון, 22 ביולי 2012

מעשה בארון חשמל...

התגעגעתם?
גם אני :)

אז מה הכנתם היום לארוחת הצהריים/ ערב לילדים החמודים שלכם?

אתם יודעים, לפני שהייתי אמא, בחיי הרווקות הרחוקים (לפני כמעט 3 שנים :) ), אהבתי מאוד את החורף ורק חיבבתי את הקיץ. היום, כשיש לי שני זאטוטים מתוקים שאוהבים פעילות מגוונת, שתהיה כרוכה בהוצאת אנרגיה ורצוי גם מלכלכת ורטובה - אני מאוהבת בקיץ - עונה שמאפשרת בקלות ליישם את כל אלה בלי להסתכן בהצטננויות ודומיהן :). היום היה יום מושלם לפעילות שכזו בחוץ כי גם החום המעיק כבר פחת...

רוצים לראות מה עשינו היום אחרי שהחמודים חזרו הביתה מהגן?

ציוד לפעילות: קיר שאפשר לצייר עליו ולקשט אותו, קערת מים, מכחולים שונים (אם אין מכחולים- תשתמשו בידיים- זה כיף נורא ללכלך את הידיים בצבע ולמרוח אותו על הקיר :) ) והמון צבעים מכל מיני סוגים (צבעי מים, צבעי טמפרה, צבעי "פנדה", טושטושים...), חולצות שלא איכפת לכם שיתלכלכו (אני השתמשתי בחולצות ישנות שלי) והמון מצב רוח יצירתי! 
אם אתם בכל זאת לא מוכנים לצאת מהמזגן- אפשר להסתפק במקום קיר בהמון דפים או יריעות נייר גדולות במיוחד, ואם אתם לא בעד בלאגן, תמנעו מצבעים שדורשים שימוש במים....

קישטנו את ארון החשמל שלנו בחוץ- תראו מה יצא :)




 תראו במה מזגתי את הצבעים בתמונה מעל.

הילדים ואני היינו מאושרים והכניסה לחניה שלנו נראית עכשיו הרבה יותר יפה :)

רוצים לראות מה אכלנו אחר כך לארוחת הערב?
תראו את הפוסט הבא :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע מכם :)
ובואו נהיה חברים בפייסבוק: www.facebook.com/FunKidsFood