יום רביעי, 19 בספטמבר 2012

שעון חורף וינשופים אחרים

אני אתחיל ב-טפו טפו טפו, חמסה חמסה חמסה, שום בצל, מלח פלפל ודומיהם כדי לא להביא נאחס על התגלית המדהימה שלי! :)
מצאתי את הנחמה שלי בעובדה שהשמש זורחת מאוחר בבקרים בחורף!!
עכשיו כשהחמודים שלי מחליטים לקום בשש בבוקר- אני בגאווה מראה להם שבחלון (במעט שמבצבץ בחריצים של התריסים) עדיין חושך ועדיין לילה ובלילה ישנים... החמודים חוזרים לישון עד שבע!!! 

ש(י)נה טובה ומתוקה לכם :)

אני אתנחם בינתיים בימי שעון הקיץ האחרונים...

מה בתפריט:
פתיתים בולונז - הגוף של הינשוף (את המתכון אפשר למצא כאן)
חזה עוף מוקפץ עם מיץ לימון - הרגליים
מלפפון - העיניים
גמבה צהובה - הכנפיים והמקור
זיתים שחורים - העיניים


 
שלום אדון ינשוף
שלום אדון ינשוף,
חכה ועל תעוף,
רוצים סיפור....
באמת אתם רוצים סיפור?
ספר לנו סיפור,
ספר גם אגדות,
כן, ודאי כדאי מאוד.
ומה אומר ומה אוסיף,
בום ובים וצוף וציף.
יש אגדות וסיפורים,
יש חיות וציפורים,
רשף, כשף, קיש וקש,
היום נשמע סיפור חדש!
 
 
 

2 תגובות:

  1. היי דרינה
    רציתי רק לומר שאני חושבת שאת מדהימה, בלי להכיר אותך... אני מכירה את רביב מהתואר השני ולכן נתקלת בפוסטים שלך בפייסבוק, ובתור אמא טרייה לפשוש בן כמעט שנה, אני מוקסמת מההשקעה שלך כל פעם מחדש!!! ומאחלת לעצמי להצליח לעשות לנסיך שלי גיא אפילו רק חלק קטן מכל הדברים המדהימים שאת עושה לבנים שלך...
    כמובן שאמשיך לעקוב ולהתלהב:-)

    השבמחק
  2. קרן, תודה רבה! איזה כיף של פידבק :)
    ד״ש מרביב.
    שנה טובה ונהדרת!

    השבמחק

אשמח לשמוע מכם :)
ובואו נהיה חברים בפייסבוק: www.facebook.com/FunKidsFood