יום שישי, 21 בדצמבר 2012

The Rolling Stones- יצירה ופעילות עם אבנים

יש לנו בבית המון אבנים יקרות מאוד.
רגע, אל תמהרו לברר איפה אני גרה כדי לשדוד אותי :), אלה למעשה אבנים רגילות לחלוטין, רק שעבורי הן יקרות מאוד. למה? כי קיבלתי אותן במתנה מהחמודים שלי שיש להם תשוקה גדולה לאבנים ובכל פעם בדרך הביתה מהגן הם עוצרים ליד כל ערימת אבנים, בוחרים בקפידה שלא היתה מביישת אף יהלומן מקצועי, ומגישים לי כמתנה - איזה כיף :)!
לאט לאט הבית שלנו מתמלא באבנים מכל מיני סוגים, צבעים, גדלים וצורות, אז החלטנו להפוך אותן לפרוייקט כיפי :)
אגב, אם אין לכם אבנים בבית... צאו עם הילדים לטיול וחפשו אבנים בחוץ (הצטיידו בכלי או בשקית) - הנאה מובטחת! :)

אז מה עשינו:
- מיון - לקחנו את כל האבנים ומיינו אותם לפי גודל / צורה / צבע / מרקם וכו׳. החמודים נראו כמו גאולוגים קטנים ונהנו מאוד לחקור את האוצרות עם זכוכית מגדלת.
- יצירה - בחרנו את האבנים החלקות יותר וצבענו אותן (סתם כי יותר נוח לצבוע אותן, אבל למעשה אפשר לצבוע כל אבן). אפשר לצבוע בצבעי מים, גואש, טושים, טושטושים או כל צבע אחר שעולה בדעתכם שהוא בטיחותי לילדים וצובע היטב אבנים. בסוף כשהצבע מתייבש, אפשר למרוח דבק פלסטי רגיל כדי שהאבנים יהיו מבריקות. הניחו לייבוש.
- פעילות בחוץ - החלטנו שכל האבנים שנשארו ישמשו אותנו לזריקה לשלוליות (כדי לפנות מקום לאבנים חדשות) :). אז נעלנו מגפי גומי ובחרנו שלולית ע-נ-ק-י-ת שתתאים ליצירת שפריצים גדולים ומרשימים והתפרענו בזריקת האבנים לתוכה. כמה אושר, שמחה וצחוק מתגלגל הפיק כל blup של אבן בתוך המים! :)
רק שימו לב והיזהרו - הקפידו שהחמודים שלכם לא יתקרבו יותר מדי לשלולית ששוליה בוציים וחלקים... מניסיון - החמודי הקטן שלי כבר הדגים לנו איך צולל דגיגון לשלולית :)...


סוף שבוע חורפי וכיף! :)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע מכם :)
ובואו נהיה חברים בפייסבוק: www.facebook.com/FunKidsFood