יום שבת, 24 באוגוסט 2013

דובי, דובי בוא אליי... ומתכון לסלט תירס קיצי במיוחד

וואו, המון זמן לא כתבתי...
עברה עליי תקופה לא קלה של שמחה מעורבת בעצב, של מחלה ואבדן לצד הכיף של החופש עם החמודים...
הרבה מחשבות לגבי דרכי התמודדות- שלנו ושל ילדינו. פתאום חשבתי בצורה מודעת מאיפה אני שואבת את כוחותיי, מאיפה החמודים שלנו שואבים את כוחותיהם. למדתי שכל רגע בחיים משמעותי, למרות שזה נשמע כמו קלישאה, למדתי שהכוחות שלי באים ממקומות שונים ובעיקר מהמשפחה שלי, מזמן איכות שלי איתם ועם עצמי, מאנשים טובים שסובבים אותי, למדתי שכל דבר חשוב בדרך שלו...
ואז חשבתי על החמודי הגדול שלי, איך הוא שואב כוחות מהשמיכי שלו, שמלווה אותו כבר כמעט 4 שנים מיום לידתו- שמיכת דובי שהגיעה עם סט המצעים של הלול ומאז נרקם בינה לבין החמודי קשר מיוחד של תמיכה הדדית :). השמיכה הזו, ששמה הוא "דובי דיי" (אל תשאלו למה... ככה) הלכה איתו לכל מקום, היו משברי כביסה, היו קרעים שנתפרו באישון לילה על ידי אמא טרוטת עיניים (הממ, הממ, אני), היו מטמורפוזות של גזירת הדובי מהשמיכה כשכבר לא ניתן היה לתפור... אבל היא תמיד הרגיעה, ניחמה ונתנה ביטחון כשאמא לא היתה שם.
מאיפה אתם והילדים שלכם שואבים כוחות?

הארוחה הזו מוקדשת באהבה לדובי דיי :)


מה בתפריט?
דובי- אורז עם תבלינים
עיניים- חלבון ביצה קשה וזיתים שחורים
אף ואזניים- נקניקיות בשר מקצביה
פה- גמבה אדומה
מסביב- סלט תירס קיצי במיוחד



סלט תירס קיצי:
תירס שימורים או קפוא ומבושל
מלפפון טרי
עגבניה טריה
מלפפון חמוץ (וזה הסוד שגורם לסלט הזה להיות כל כך אהוב על החמודים שלי) :)
שמן זית או חמניות לא מזוכך
מיץ לימון
מלחפלפל
מערבבים הכל ונהנים :)


דובי
דובי, דובי בוא אליי,
בוא ונתחבק

דובי, דובי בוא אליי,
בוא ונתנשק

בוא אליי דובי, חמודי,
בוא ונתחבק

בוא אליי דובי, חמודי,
בוא ונתנשק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע מכם :)
ובואו נהיה חברים בפייסבוק: www.facebook.com/FunKidsFood