יום חמישי, 9 באוגוסט 2012

אני מסוק, אמריא רחוק

הבטחתי גם פעילות וגם ציורי מסוקים, אז הנה:
החמודים שלי אמנם עדיין בקטע של ציורים בסגנון אבסטרקטי,אבל לצבוע הם אוהבים מאוווווד. הנה שני מסוקים שהם צבעו בגן בהנאה רבה. ילדים בכל גיל אוהבים בדרך כלל להשתעשע עם צבעים- ציור וצביעה זו אחלה דרך להבעה- נצלו זאת, דברו על הצבעים (וואו, אני רואה שבחרת לצייר בהמון צבעים/ בצבע X; איזה צבע אתה הכי אוהב?...), על צורת הצביעה (חזק/ חלש), נסו צבעים שונים (צבעי פסטל, צבעי אצבעות, צבעי מים, גואש, טושים, עפרונות, טושטושים, טושים זוהרים)


ואם יש לכם ילדים גדולים יותר, הם בטח יהנו מאוד לצייר את המסוק המתוק הזה ב-6 שלבים בלבד. הצלחה והנאה מובטחת :)
תנסו גם :)
רעיון: אתם יכולים לקשט את המסוק, לגזור ולהדביק על בריסטול עבה או פוליגל (כל דבר קשיח), לעשות חור, להשחיל חוט ולתלות בחדר.


אני מסוק / מיכל חזון
אני מסוק אני מסוק
אני אמריא רחוק רחוק
אסובב את הידיים כמו מדחף
ותיראו איך שלמעלה אני תיכף מתעופף


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע מכם :)
ובואו נהיה חברים בפייסבוק: www.facebook.com/FunKidsFood