יום שלישי, 1 בינואר 2013

תות - בננה סטייל 2013

שנה חדשה...
עוד שנה, עוד חוויות, עוד הישגים, עוד נפילות, עוד ציפיות, עוד הגשמות, עוד דחיות לשנה הבאה, עוד תכניות, עוד זכרונות, עוד חיוכים, חיבוקים ונשיקות :)
עליי עברה שנה טובה, למשל השנה התחלתי לכתוב את הבלוג הזה :)
זכיתי בכמה חברים טובים חדשים, למרות שנדמה שבגיל הזה כבר לא יוצרים חברויות אמת חדשות...
נוספו לי עוד כמה שעות שינה במהלך השבוע כי הילדים גדלים ואיתם (טפו, טפו, חמסה חמסה) גם שעות השינה הרצופות :).
המשכתי את המחקר שלי, שאני מושכת כבר זו השנה השישית... וחשבתי באמת ובתמים שאסיים עד סוף 2012... עוד מחשבה תמימה, עוד דחיה לשנה הבאה...
התפתחתי והתעגלתי עוד כאמא - כפי שאני עושה בכל יום שאני ממלאה את חיי בתפקיד המדהים הזה, במהות הנפלאה הזו, בחוויה האדירה הזו של אימהות בפרט והורות בכלל.
יצאנו השנה לחופשה משפחתי ראשונה והיה א-ד-י-ר!! בהחלט מצפה לבאות בנושא זה :)
כל שנה אני זוכה במשהו ומוותרת על משהו אחר, אני גורפת משהו ומשחררת משהו אחר, כל שנה אני שמחה.
שמחה שהיתה שנה טובה, שמחה שמתחילה שנה טובה.

כמחווה ל- New Year's spirit - צחלת פירות העונה בשילוב בלתי מעורער: תות - בננה :)
קבלו אותם במחיאות כפיים סוערות!!!

ושתהיה שנה טובה ונפלאה ומשמחת ומשפחתית :)

חותכים את הבננות והתותים לרוחב לעיגולים ומשפדים


לאוהבי הגאדג'טים :)
 
החיים הם גלידה / בני אלבז
 
יש לי אלף ניגונים
שירים בכל הטעמים
יש גיטרות, יש תופים ומנדולינה
אהבה וחיבוקים
כולם שמחים כולם רוקדים
עם הטנגו והקצב יהיה הפה קרנבל
השירים הם טעמים
תות בננה ווניל
יש לי אלף ניגונים
החיים הם גלידה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע מכם :)
ובואו נהיה חברים בפייסבוק: www.facebook.com/FunKidsFood